Tuesday, December 16, 2008

naan taj mahal.

tadi pergi makan kat ada satu kedai ni kat taman tun..
mosin's the name of the mamak..
lepak ngan mo and arul.
wasnt feeling too gud today so just ordered air suam..

tetibe lapar lak. so tanya la mo sebab dia slalu datang kedai ni.

aku: mo....makan ape sedap kat sini ah
mo: ko try ni ah...nan taj mahal sedap do...dalam nan tu ada ayam tandoori pastu kat atas nan tu dia wat cam piza2...
aku: macam mahal je.
mo: rm8 kot.

so i pon bedal je la...
borak2... then sampai the nan..
it was gud...
memang sedap..sampai keimanan arul tercabar masa tgk aku makan nan tu.
lepas da kenyang.
terasa nak balik...

so suro mapley tu kira.

mapley: teh o suam 3 nan taj mahal satu.... wuna renda muna....... ampat belas ringgit la bos.

aku pon bayar...using the last of my 50 ringgit note in my wallet.
then...aku cam terfikr.. takkan teh o suam 2 inggit. kepale hotak dia.

aku: Mo ... teh o suam dia 2 inggit ke?!
Mo: tak ah..80 sen je la.
aku: abes tu apesal bill aku 14 inggit. kata nan tu 8 inggit.
Mo: ntah la..selalu aku datang sini makan nan tu bila mak aku ada..so mak aku yang bayar.. aku taktau brape the actual price.
aku: terima kaseh la mo. abes duit aku.... cilake... kata 8 ringgit!

si Mo pon hanya mampu gelak je. ngok punye budak.

so last2.... dalam walletku...tinggal 36 ringgit.... for me to spend sampai friday... the only time i can withdraw extra money..

hahaha .. so lepas ni ... duk umah...
duit takdak suda.



No comments: